ח"כ רוטמן: "מי שמקים קואליציה עם האויב – לא יכול להלחם בו"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן: "מי שמקים קואליציה עם האויב – לא יכול להלחם בו"

חה"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת הבוקר": "מי שיכול להוציא רישיון נשק כחוק שיעשה זאת. המשטרה מודיעה שהיא לא תוכל להגן עלינו במקרה של התפרעויות". על ראש הממשלה: "מי שמקים קואליציה עם האויב ומשאיר את רוב העם היהודי בחוץ לא מבין מי האויב"

צילום: Sraya Diamant/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם על גל הטרור ותפקוד הממשלה ברקע המצב: "זה גל שחייב להיעצר. צריך ממשלה אחרת ודרך טיפול אחרת. אני לא רואה איך ממשלה כזאת יכולה להוביל טיפול בטרור. אם אתה לא מזהה את האויב אתה לא יודע להלחם בו", אומר רוטמן.

"אנשי רע"מ צולמו מתחבקים עם השייח' המסית ראאד סלאח כשהוא יצא מהכלא. נניח שבנט רוצה לטפל בטרור ויודע גם איך, עם מי הוא יעשה את זה? עם עבאס, עם מרצ?"

הוא התייחס לעניין הפרצות בגדר ההפרדה: "בנט משחק בנדמה לי. מי שמחזיק אישור נכנס בשער ומי שלא הולך שני מטר הצידה ונכנס דרך הפרצות בגדר ואף אחד לא מונע את זה. שלא לדבר על מחבלים שהם אזרחי מדינת ישראל, כל הנשקים שמסתובבים בלוד. משתמשים בכל הכוח של המשטרה והצבא כדי להלחם במתנחלים".

רוטמן קרא לציבור "מי שיכול להוציא רישיון נשק כחוק שיעשה זאת, המשטרה עצמה הודיעה שהיא לא תוכל להגן עלינו במקרה של התפרעויות. מי שמקים קואליציה עם האויב ומשאיר את רוב העם היהודי בחוץ – מראה שהוא לא מבין מי האויב".



0 תגובות